(لباس شخصی)

کسانی که شیعه را از یهود بدتر میدانند خوب ببینند!! شاید غیرتشان به درد بیاید!!...


نظرات  (۶)

  • حزب الله سایبر
  • گروه کلیپ و مستند حزب الله سایبر به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان ماه بندگی پروردگار، نیایش با معبود و نزدیکی به خداوند، نماهنگ “حبیب” را تهیه و منتشر کرده است. حزب الله سایبر ضمن تبریک این ایام نورانی به تمامی مسلمانان جهان، شما را به مشاهده و دریافت این نماهنگ دعوت می کند.

    حزب الله سایبر: http://www.hizbullahcyber.com/content/22028

  • یا مهدی(عج)
  • دوست شهیدت کیه؟؟!!

    سلام علیکم. نماز و روزه هاتون قبول باشه. ان شاء الله قصد دارم در حد توانایی و با کمک خدا و خود شهیدان عزیز بخش هایی از زندگینامه های این بزرگواران رو که اغلب از کتاب هایی که در مورد این شهیدان نوشته شده جمع آوری کردم رو طی چندین پست برای هر شهید در وبلاگم براتون قرار بدم. در صورت تمایل ما رو همراهی و دنبال کنید.

    شهید اول/شهید ابراهیم هادی


    یا علی

    التماس دعا
    دوستانی که مرا تا به حال با آدرس www.aghakhamenei91.blogfa.com با نام تخریبچی یا جدیدترین دیدارها و پیام های حضرت آقا لینک کرده بودند از این پس آدرس وبم تغییر کرده و آدرس جدید وب سایتم http://www.takhribchi68.ir/  با نام تخریبچی68 می باشد و مرا با این آدرس و با این نام لینکم کنند.
    دوستانی هم که میخوان لوگوی سایت ما رو تو وب خودشون بزارن کد لوگو تخریبچی68 قسمت سمت چپ پایین لینک دوستان سایتم هست میتونند کد لوگو رو بگیرن و تو وبشون ذخیره کنند.
    " پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگذارم "
  • انـــقلــا بـــی
  • پیامبر (صلوات علیه و آله) :« آیا شما را از چیزى خبر ندهم که اگر به آن عمل کنید، شیطان از شما دور شود، چندان که مشرق از مغرب دور است؟» عرض کردند: « چرا.» فرمودند: « روزه روى شیطان را سیاه مى‏ کند، صدقه پشت او را مى‏ شکند، دوست داشتن براى خدا و همیارى در کار نیک، ریشه او را میکند و استغفار شاهرگش را مى ‏زند و برای هر چیزی زکات است و زکات بدن ها روزه است.»


    پاسخ:
    احسنت...
    البته اگر غیرتی باشد!!!
    و غیرت که هیچ، اغلب به انسانیت شان باید شک برد....
    به نام او...
    ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
    مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
    بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
    منتظر هستم
    یا علی
    التماس دعا
    موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">