(لباس شخصی)


شهادت لباس تک سایزی است که باید تن آدم به اندازه آن درآید.

هر وقت به سایز این لباس تک سایز درآمدی پرواز میکنی.

( شهید آوینی)

نظرات  (۴)

  • محمدحسن صابری خواه
  • سلام برادر با افتخار لینک شدید اگر مایل به تبادل لینک هستید بنده رو لینک بفرمایید.

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    لباس تک سایز شهادت"
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/11863  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): من از همه‌ى جریانهاى گوناگون سیاسى درخواست میکنم و اصرار دارم، و همچنین از همهى شخصیتهاى متنفذى که داراى نفوذ کلمه هستند، داراى حوزهى تأثیرگذارى در میان ملت هستند، درخواست میکنم به مسئولین، به دولت، به رئیس جمهور کمک کنند تا انشاءالله بتوانند وظائف سنگینى را که برعهده دارند، بخوبى انجام دهند و توقعاتى را که وجود دارد و مردم دارند، انشاءالله به بهترین وجهى برآورده کنند."

    یا علی
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/8563
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله 
    سلام 
    آقا خیلی نامردیه - یعنی چی  من 140 کیلو چطور  خودم رو سایز شهادت کنم - تنگه خب 

    خدایا داشتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    پاشو بیا کونگ فو تضمینی لاغرت میکنم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">