(لباس شخصی)


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



سال 46 در خانواده ای مذهبی و روحانی در قم به دنیا آمد.
 با شروع حوادث انقلاب و جهت یاری مردم به سبزوار رفتند.
پدرش نماینده دور اول مجلس از سوی مردم سبزوار گردید.
ناصرالدین در شاخه جوانان حزب جمهوری مشغول فعالیت شد و در این مدت، چهار بار برنده مسابقات قرآن کریم شد.
با سپری کردن دوران دبیرستان در دانشگاه امام صادق(ع) پذیرفته شد.خودش می گفت: من دانشگاه امام صادق(ع) را به دانشگاه امام حسین(ع) تبدیل کردم و مدرک قبولی را از دستان آقا اباعبدالله(ع) گرفتم.
از عملیات بدر در جبهه حضور داشت و در عملیات کربلا5 در حالی که نوزده سال بیشتر نداشت در 21 اسفند ماه 1365 به شهادت رسید.
دستنوشته ها و وصیتنامه او بسیار عجیب است.
مقام معظم رهبری درباره این شهید بزرگوار می گوید:نوشتجات این شهید عزیز را مکرر خوانده ام و هر بار بهره و فیض تازه ای گرفته ام.




اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


نظرات  (۳)

احسنت خیلی خوب بود

  • شیوا )سیه چشم(
  • سلام
    مشتاق شدم یکی از وصیت نامه هاشونو بخونم
    ای کاش تو همین پست، یکی از اونا رو میزاشتین

    سلام اگه خواستید من بیشتر وصیت نامشو از حفظم آخه با هم وصیت نوشتیم اما اون کجا و من کجا . خاطرات خوبی ازش یادمه. یا حق

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">